Nedelja, Januar 09, 2011

značaj društvenih mreža ne-tako-velik u prazničnoj kupovini?

  Uticaj društvenih medija na odluke potrošača je po svemu sudeći precenjen kako kaže novo istraživanje.

 Anketa koju je sprovela firma ForSee Results je otkrila da je samo 5% kupaca koji su za vreme praznika pazarili na internetu prijavilo da je primarni razlog da posete ovu ili onu e-radnju nešto što su pročitali na društvenoj mreži. 19% su trgovali zbog promo e-maila a 8% je radnju odabralo putem pretreživača weba.


Dok su društveni mediji ispali konj na kog se ne valja kladiti, mobilni sve brže postaju bitan faktor. 14% kupac su telefonima pristupali sajtovima putem brauzera ili aplikacija velikih e-tailera, mada je samo 2% mobilnih korisnika kupilo robu preko telefona.

Izveštaj pruža slikovit prikaz o tome kako internet mediji utiču na kupovine. Skoro pola posetilaca intenet prodavnica dolazi na sajtove radi istraživanja a nekupovine. Jedna petina kupaca na internetu isključivo obavlja istraživanje a kupuje u prodavnicama od cigle i maltera.

ForSee-jevo ispitivanje je zasnovano na oko 10000 anketiranih od 29, novembra do 15. decembra. Amazon.com i Netflix su zauzeli prvo mesto kao sajtovi kojima su kupci najzadovoljniji a Bestbuy.com i Target.com su zajedno sa još šest sajtova bili poslednji u toj kategoriji.

Evo i čitave liste:

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me