Nedelja, Januar 09, 2011
Bilbord lansira listu koja rangira umetnike na osnovu popularnosti na društvenim mrežama
Muzičari i fanovi će odsad moći da vide sebe ili svoje omiljene zvezde na novoj bilbordovoj listi The Social 50 koja prikazuje ko je i koliko bitan ili ne kada je buzz na društvenim mrežama u pitanju.
Prošlog marta je predstavljen sajt Next Big Sound koji "meri" popularnost na osnovu aktivnosti fanova na sajtovima kao što su Fejsbuk, Jutub, Majspejs, Tviter, Vikipedija, Saundklaud, Vimeo, Bebo, itd.
Bilbordova lista će imati uvid u celokupan keš NBS-a pa ćemo moći i da vidimo šta je bilo vruće bek in d dej.
Kao i NBS, bilbordov čart će rangirati umetnike koristeći parametre kao što je broj novih prijatelja svake nedelje, fanova i falouera, broja pregleda stranica i broja puštanja pesama. Odnos pregled stranica/broj fanova će takođe uticati na rangiranje, ipak je bitno i čiji su fanovi najrevnosniji :).
Može se pretpostaviti, umetnici koji su debitovali na listi su u ogromnoj većini oni koji pripadaju mejnstrimu - Rihana, Eminem, heroji Jutuba Džastin Biber i Lejdi Gaga, Niki Minaž koja oduševljava fanove aktivnošću na Tviteru, Keša i Kejti Peri.
"Nastavljamo da prilagođavamo način na koji pratimo promenu zemljopisa muzike" izjavio je bilbordov glavni urednik Bil Verde. "The Social 50 je sledeći korak u evoluciji bilborda i važan odgovor na vreme u kom živimo."